събота, 14 май 2022 г.

за мен и Бог

Пак ще питаш 
за Бог
ли Приятелю?
Добре.
Ще ти кажа.
Тренирал съм 
Джудо, 
Джу-джуцу, 
(и Самбо).
Живял съм
в Студентски. 
Работил съм
на Илиенци.
Имал съм
ресторанти,
нощни заведения, 
пистолет,
(и 12 души охрана).
Наранявал съм 
чувства, 
представи,
животни,
(и хора).
Бил съм се 
в зали, 
в барове, 
на улицата.
(и в асансьор.)
Стрелял съм
по капачки,
мишени,
хора.
(И по мен са стреляли.)
Не ми казвай, 
че няма Бог 
приятелю!
Раната, 
заради която 
ще куцам 
до края на живота си,
получих 
подхлъзвайки се,
по време на разходка,
по софийски, 
зимен 
тротоар.
(По обед.)
Усмихваш се.
"Еее, 
като си такъв "набожен",
защо на теб?"
И ще ти кажа-
Не бях,
Приятелю.
Бях "бърз"... 
Душата ми не беше.
Душата ми,
Жадуваше. 
(...за Бог.)

2022г.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

за предателството

Днес те продават Господи, за тридесет пари... Със тридесет пари ще купят нива, но не за Жътва, а за Гробище, нали!? С предателство не можеш ...