понеделник, 10 април 2023 г.

За Евроатлантизма ми

Понеже ме "полазиха" истински "демократи" и модерни, харвардски "евроатлантици", по повод желанието ми България да има евроатлантическо правителство, ще им отговоря тук -
да, аз съм истински селянин.
И слава Богу!
Защото все още мога да имам смирението на стопанина, и тревогата на мислещия.
Защото, от детството си в Добруджа , знам за смелостта на мъжете, оставили костите си в битка със злото, което и тогава е дошло от Изток.
Те са били достойни и за тях Историята няма да забрави.
Ако и този път не можете да се смирите и продължавате да правите глупости - заради Бойко, заради миналото, заради нещо си, Вас няма кой да Ви запомни!
Поне не с нищо различно, от гузното мълчание, като Ви попитат "Кой избра Радев?"
И мънкането, как "Ний ни сме гласували, тогаз".
Егото Ви, ще убие всички ни!!!
За мен, не се косете.
Аз съм роден в Добруджа.
.
10.04.2023г.
Гнездото
.
.
Аз съм роден в Добруджа.
Роден съм в земя, където преди векове, хората когато е имало суша, са стреляли към небето, за да изплашат боговете.
Роден съм в земята на "последният римлянин",
единствения победил Атила.
Роден съм в земя, където хората са добри и гостоприемни.
Роден съм в земя, която мирише на хляб.
Житницата на България.
Наричат я "наш, земен Рай".
Роден съм в земя, която последна се е върнала в Родината Майка.
Затова сме "болни" патриоти.
И винаги верни...
Роден съм в земята на мъжете от 31-ви Силистренски пехотен полк -
Железния.
Роден съм в земята на първите християни по нашите земи.
Които никога не са спрели да бъдат такива.
Аз съм роден в земята на най-ярките звезди.
Най-красивите звезди.
Звездите на Добруджа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

за Бурите

Защото брегът,  сушата, къщите,  дългите пури, празните приказки, не са създадени за моряка... Роденият във Буря  е създаден за война. ...и ...