вторник, 11 октомври 2022 г.

за До (Пътят) от името Джудо (част 10)


Минаха години.
Сина ми и племенника ми тренират джудо.
Баща ми все още е съдия на татамито.
Имам чичо и братовчеди, които са треньори.
Аз самият, с удоволствие гледам схватки и състезания 
от този красив спорт.
Сега, когато се обръщам назад, 
повече от всякога мога да кажа, 
че Щастието е Път.
Начина по който го вървиш.
Начинът по който го виждаш.
Посоката в която си тръгнал.
Хората с които го споделяш.
Тайните, които остават.
Тайните, които изчезват.
Битките, 
победите и загубите.
Всички, които срещаш.
Всички, които губиш.
Всичко, което губиш.
Щастието е Път.
И усмивките на хората, 
които те чакат 
след него.

ПП: Десет е любимото ми число. 
Роден съм на 10, 10 месец,
а майка ми твърди, че е било 10 часа 😃

Гнездото, 10.10.2022г.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

за Бурите

Защото брегът,  сушата, къщите,  дългите пури, празните приказки, не са създадени за моряка... Роденият във Буря  е създаден за война. ...и ...