четвъртък, 16 август 2018 г.

за Бягането

Как ще ме стигнеш,
                         аз тичам със Вятъра?


Сълзите ми се смесиха с Росата,
                                     как ще ме нараниш?


Мечтите ми се вплетоха в Дъгата,
                                               как ще ги видиш?


  Приятели ми станаха дърветата в Гората,
                                                как ще ме разбереш?


     Аз тичам със Вятъра,
                                           как ще ме спреш?
                                                         
                                                                    с.Бистрица  07.2018г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

за предателството

Днес те продават Господи, за тридесет пари... Със тридесет пари ще купят нива, но не за Жътва, а за Гробище, нали!? С предателство не можеш ...